Naar hoofdinhoud

Praat mee op het Wajong-forum

Op dit forum kunnen Wajongers hun ervaringen met elkaar delen. Discussieer mee over onderwerpen die je bezighouden en stel je algemene vragen over je Wajong-uitkering.

De meest recente, actieve discussie staat bovenaan.

Moderators op dit forum zijn Eva en Dirk-Jan. Zij begeleiden de discussies namens UWV.

Het UWV Webcareteam beantwoordt algemene vragen over je uitkering.

Forum: Inkomen en uitkering > Telefonisch contact met UWV
Inkomen en uitkering
Telefonisch contact met UWV
Ray
15996

De laatste tijd heb ik een paar keer gebeld naar UWV met vragen. Echter is het zo waardeloos geworden. Er word gevraagd naar je BSN, maar je krijgt te horen dat deze onjuist is, na 3 keer invoeren.

Daarna kan je kiezen voor een afdeling, terwijl je BSN zogenaamd is herkend. Vroeger kwam je gelijk terecht bij de afdeling Wajong, maar dat is niet meer zo.

Als je eindelijk een medewerker aan de lijn hebt word nogmaals je BSN gevraagd. In plaats van vooruit is de klantenservice waardeloos geworden. En dan krijg ik van de medewerkers te horen dat niet alleen ik last ervan heb, maar hun ook. Los het dan op man...

Beste Ray, 

Ik begrijp je frustratie, ik ga je signaal ook intern doorzetten. Ik heb helaas nu geen oplossing voor dit probleem. Je staat natuurlijk vrij om een klacht in te dienen. 

Ik hoop dat deze problemen snel verholpen zijn. 

Met vriendelijke groet, 

Mariël
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare

Reactie van Ron V:

Morgen 26 oktober 2017 heb ik een belafspraak met een medewerker van UWV werk om 9:00 maar mijn simkaart is stuk waardoor ik niet meer gebeld kan worden, wat moet ik nu doen?

Reactie van Jan:

@Ron V

Vraag aan het UWV hoe het opgelost moet worden.

Probeer met iemand anders zijn telefoon te bellen naar het UWV (0900 9294).

Een andere manier is downloaden van Voipbuster http://www.voipbuster.com/download en dan te bellen, maar dan heb je eigenlijk wel een headset nodig.

Met Skype kun je ook bellen.

Beste Ron V,

Wat jammer dat je simkaart kapot is!

Je kan inderdaad naar ons bellen met iemand anders zijn telefoon zoals Jan aangeeft in zijn reactie. Een andere optie is om gebruik te maken van de telefoon op het Werkbedrijf.

Lukt het bellen niet? Dan kan je ook een bericht naar ons sturen. Geef dan in dit bericht aan dat je simkaart kapot is en dat je graag een nieuwe afspraak wil maken.

Als je een belafspraak had met je arbeidsdeskundige stuur het bericht dan via de Werkmap. Voor alle andere belafspraken kan je een bericht sturen via Mijn Berichten op je Mijn UWV pagina.

Je ontvangt dan binnen 1 werkdag antwoord van mijn collega’s.

Met vriendelijke groet,

Lisanne
UWV Webcareteam


Staat je onderwerp er niet tussen? Start dan je eigen discussie!