Naar hoofdinhoud

Praat mee op het Wajong-forum

Op dit forum kunnen Wajongers hun ervaringen met elkaar delen. Discussieer mee over onderwerpen die je bezighouden en stel je algemene vragen over je Wajong-uitkering.

De meest recente, actieve discussie staat bovenaan.

Moderators op dit forum zijn Saraya en Jan Willem. Zij begeleiden de discussies namens UWV.

Het UWV Webcareteam beantwoordt algemene vragen over je uitkering.

Forum: Nieuws > Verkiezingen 2017
Nieuws

Pagina's

@ Jurian, ik begrijp je frustraties. Er is afgelopen jaren ook zoveel beloofd, maar niet nagekomen. Echter zou je daarom op een partij stemmen die weinig tot niets heeft gesteund deze kabinetsperiode.

Daarom heb ik mij ook aangemeld als SP lid, en doe ik ook actief mee. IK was het zat om aan de kant te blijven staan, wel klagen, maar niks ondernemen.

Nu kan ik mijn ideeen ook delen in mijn gemeenteraad, en er word geluisterd. Ook word de helpende hand geboden aan burgers die aangesloten zijn bij andere partijen. In mijn gemeente heeft de SP bijvoorbeeld een sociaal punt waar mensen zich kunnen melden met problemen, en hulp nodig hebben. Dit is allemaal kosteloos.

Ook word er geluisterd naar de burgers, en kan je zelf ook met punten komen die serieus worden genomen.

Ik begrijp dat niet iedereen zich met politiek wilt bezighouden, maar laat je stem wel horen, en geef aan met welke dingen je zit. Desnoods in mijn speciale topic.

@Ray

Je stem laten horen is alleen zinnig wanneer er aan de andere kant iemand staat die oprecht naar je luistert. En dat is nou net het probleem, ik sluit me dan ook helemaal aan bij Jurian. De politiek staat mijlen ver van de “normale mens” en doet er nog een paar extra mijlen bij als het gaat om de gehandicapten. Ze doen nu nog twee weken hun best om je stem te winnen en na die twee weken draaien ze hun rug om, bedanken ze je voor je stem en doen ze weer precies waar ze zin in hebben. Ze beloven je gouden bergen maar uiteindelijk blijf je altijd zitten met een berg bullshit.

De SP staat al jaren lang aan de zijlijn nee te roepen, en met hun voetjes te stampen, maar wat zijn ze ermee opgeschoten? Dan hebben we de grote 3 die gewoon echt niet te vertrouwen zijn, dat hebben ze wel duidelijk gemaakt. En dan rest ons de grote blonde leider met een a4-tje als partijprogramma waarvan werkelijk niemand snapt hoe dat in praktijk kan worden gebracht.

Mijn stem ligt ook in de kliko.

Wel tussen de tomaten trouwens, zodat ie zich een beetje thuis zou voelen.

15 maart ga ik ook zekker stemmen zekker op sp om dat zij ook voor de Wajonger op kommen ook de afbraak wat de overheid de afgelopen periode zij hebben kapot hebben gemaakt de sw bedrijf die op eens niet meer kunnen in stroom naar de sw bedrijven mensen in de wacht lijst staan dat zij nu niet meer daar kunnen werken meer dat op een duur daar de deur moeten gaan sluiten wezen de bezuinigingen wat de overheid heb gedaan dus moet nu omkeer kommen dat kan de sp goed van gebruiken zij kommen op voor die mensen van mijn mag de hooger tarief kommen voor de belasting kommen voor de rijke mensen laat zij maar de hoger belasting betalen

@ieffok, ik sta niet mijlenver van de normale mens. Ik ben nu ook een actief lid van de SP, en ik heb een Wajong, dus ik begrijp welke problemen er spelen. Daarom zeg ik, reageer in mijn eigen topic waarmee je zit, dan kan ik het altijd naar voren brengen. Ook al zit de SP niet in het kabinet, en is het niet bekend of wij in een nieuwe kabinet komen, we kunnen altijd onze stem laten horen in de kamer, en met wetsvoorstellen komen.

De SP is wel de partij die al die rot maatregelen niet heeft gesteund. Er kan dus wel gezegd worden dat Roemer langs de kant is blijven staan, maar hij heeft tenminste niet meegewerkt aan allerlei maatregelen waarover de mensen nu pissig zijn.

En mede dankzij de SP, Sadet Karabulut, kunnen mensen met een Wajong in aanmerking komen voor een hypotheek.

Laatst gewijzigd op: 02 maart 2017 21:11

Pagina's