Naar hoofdinhoud

Praat mee op het Wajong-forum

Op dit forum kunnen Wajongers hun ervaringen met elkaar delen. Discussieer mee over onderwerpen die je bezighouden en stel je algemene vragen over je Wajong-uitkering.

De meest recente, actieve discussie staat bovenaan.

Moderators op dit forum zijn Eva en Dirk-Jan. Zij begeleiden de discussies namens UWV.

Het UWV Webcareteam beantwoordt algemene vragen over je uitkering.

Forum: Vereenvoudiging Wajong > Overstappen van Oude Wajong naar Wajong 2010
Vereenvoudiging Wajong

Pagina's

ik heb woensdag contact gezocht met mijn arbeidsconsultant omdat ik begreep dat als je over wil stappen dit voor 31 september moet... maar niemand kan mij iets vertellen hoe de bedragen die de rekenhulp berekent er netto uit komen te zien...
ook weet niemand nog iets over hoe de wijzigingen in 2021 er uit gaan zien.
ik zou graag meer gaan werken en overweeg daarom over te gaan van de oude wajong naar de wajong 2010 omdat ik bij de oude wajong geen recht meer heb op wajong als ik 4u meer ga werken....

ik vind het alleen erg bijzonder dat ze zo weinig weten over hoe verder na januari dat maakt een goede keuze maken niet makkelijk

ik heb woensdag contact gezocht met mijn arbeidsconsultant omdat ik begreep dat als je over wil stappen dit voor 31 september moet... maar niemand kan mij iets vertellen hoe de bedragen die de rekenhulp berekent er netto uit komen te zien...
ook weet niemand nog iets over hoe de wijzigingen in 2021 er uit gaan zien.
ik zou graag meer gaan werken en overweeg daarom over te gaan van de oude wajong naar de wajong 2010 omdat ik bij de oude wajong geen recht meer heb op wajong als ik 4u meer ga werken....

ik vind het alleen erg bijzonder dat ze zo weinig weten over hoe verder na januari dat maakt een goede keuze maken niet makkelijk

Pagina's