Naar hoofdinhoud

Praat mee op het Wajong-forum

Op dit forum kunnen Wajongers hun ervaringen met elkaar delen. Discussieer mee over onderwerpen die je bezighouden en stel je algemene vragen over je Wajong-uitkering.

De meest recente, actieve discussie staat bovenaan.

Moderators op dit forum zijn Eva en Dirk-Jan. Zij begeleiden de discussies namens UWV.

Het UWV Webcareteam beantwoordt algemene vragen over je uitkering.

Forum: Beoordeling van je arbeidsvermogen > Hoe kan ik voor 100% worden afgekeurd oude wajong
Beoordeling van je arbeidsvermogen
Hoe kan ik voor 100% worden afgekeurd oude wajong
ron
21353

Beste

ik probeer uit te vogelen hoe ik in godsnaam eindelijk voor 80/100 kan worden afgekeurd volgens oude wajong regeling.

Klinkt natuurlijk heel raar maar na 27 jaar wil ik eindelijk eens rust.

Ik heb gewerkt en loop steeds tegen een muur aan. Na mijn laatste werk zit ik al 2 jaar thuis. Tijdens mijn laatste werkperiode heb ik 2 keer een TIA gekregen waarna ik dacht dat dat toch wel de druppel zou zijn.

Ik heb een extreem zeldzame hartafwijking en mijn conditie gaat verder en verder achteruit. Ik durf eigenlijk niet naar het UWV omdat ze zo onvoorspelbaar zijn ( ik ben immers al 6 keer gekeurd en 6 keer andere uitkomst)

Wat kan ik doen en wat zijn der risico's

Dag Ron, Je kan via het wijzigingsformulier van de Wajong doorgeven, dat je gezondheid is veranderd. Begrijpelijk dat je wil weten wat je kunt verwachten. Zijn er misschien forumleden die al ervaring hebben met zo'n onderzoek? Wie heeft er tips?

Laatst gewijzigd op: 21 december 2017 09:22

Staat je onderwerp er niet tussen? Start dan je eigen discussie!